<$BlogRSDUrl$>

2004/12/30

!خوب به ما درس رفاقت و مرام و معرفت دادند 


. نمی دونم چرا هر وقت خواستم به کسی حال اساسی یا نیمه اساسی بدم خیال کرده که یه جورایی زیر منت من قرار می گیره
. به خدا هیچ منت , توقع و انتظاری از کسی ندارم مخصوصا وقتی بهش حال می دم
حتما باید قسم بخورم تا باور کنی؟

خوب خیالی نیست من هم دیگه به هیچ کدومتون حال نمی دم
از این به بعد تک خوری می کنم
مگه دیوونه ام که برای حال دادن به شما ها منتتون رو هم بکشم
برای من ای میل اومد که وی سی دی های کنسرت پارسال شجریان آماده شده
به اولین کسایی خبر دادم یک سری از آشناهامون بودن
بعد تازه آمار رسید که همین جمعه شب کنسرت ناظری تو تالار بزرگ کشوره
و همه بلیط خریدن و کسی هم به من خبر نداده و
باقی ماجرا
چی می تونستم بگم؟

به هر دری زدم نتونستم بلیط گیر بیارم
خیلی ممنون از الطاف عالی دوستان
! خوب به ما درس رفاقت و مرام و معرفت دادید


خیلی عصبانیم
از دست بعضیاتون

This page is powered by Blogger. Isn't yours?